Jak przebiega proces zamawiania, realizacji i płatności za zlecone nam usługi programistyczne?
W przypadku akceptacji przez nas Państwa zlecenia, proces zamawiania i realizacji zlecanych przez Państwa usług programistycznych, przebiega według poniższego harmonogramu:
1.
Przy pomocy korespondencji e-mail następuje wymiana informacji dotyczących zakresu zlecenia. My zadajemy pytania, Państwo odpowiadacie.
2.
Na podstawie zebranych danych przygotowujemy specjalną ofertę dla Państwa z podanym kosztem i terminem realizacji zlecenia.
3.
W przypadku Państwa akceptacji - podpisujemy umowę.
4.
Państwo wpłacają zaliczkę na nasze konto bankowe. (wysokość zaliczki wynosi 50% wartości całego zlecenia)
5.
Po otrzymaniu zaliczki nasi programiści przystępują do pracy.
6.
W razie potrzeby przy pomocy korespondencji e-mail, konferencji Skype® i rozmów telefonicznych omawiamy szczegóły.
7.
Przez cały czas trwania naszej współpracy, pozostajemy w ciągłym kontakcie z Państwem i na bieżąco informujemy Was o postępach w pracy.
8.
W razie potrzeby spotykamy się osobiście. Najczęściej to my dojeżdżamy do Klienta.
9.
Po zakończeniu naszych prac, przesyłamy do Państwa gotowy materiał do przetestowania i akceptacji.
10.
Na bieżąco nanosimy ewentualne poprawki wskazywane przez Państwa.
11.
Po ostatecznej akceptacji przez Państwa stworzonego przez nas produktu, wystawiamy fakturę VAT na całą kwotę wartości zlecenia.
12.
Państwo dokonujecie wpłaty pozostałej części kwoty wartości zlecenia. |