Co zrobić gdy program / platforma CAD sprawia problemy lub/i wyświetla komunikaty błędów?
Jeżeli podczas pracy z nakładkami program/platforma CAD zawiesza się, wyłącza się, działa niestabilnie, generuje błędy, itp. - zalecamy wykonać poniższe kroki.
Nakładki e-CAD same w sobie nie generują problemów związanych ze stabilnością i zachowaniem programu/platformy CAD. Nakładki działają wewnątrz środowiska programu CAD i wywołują jedynie komendy oraz narzędzia w nim zaszyte.
Po wykonaniu każdego kolejnego kroku (począwszy od kroku nr 1), należy w nowym i czystym pliku DWG sprawdzić czy sytuacja wróciła do normy. Jeżeli tak, to wykonywanie kolejnych kroków należy pominąć.
1.
Odinstalować nakładki e-CAD i usunąć pozostały folder (jeżeli takowy zostanie po deinstalacji).
2.
Zainstalować najnowszą wersję nakładek e-CAD z wartościami i ustawieniami domyślnymi (nic nie zmieniać i nie podmieniać żadnych plików).
3.
Odinstalować program CAD i usunąć pozostały folder (jeżeli takowy zostanie po deinstalacji).
4.
Zainstalować najnowszą wersję programu CAD lub inną jego kompilację (o jedną starszą lub o jedną nowszą) / inny Build.
Można spróbować również zainstalować program CAD w wersji 32bit nawet na Windows 64bit.
5.
Zainstalować oprogramowanie (program CAD i nakładki e-CAD) na innym komputerze i sprawdzić czy powstają te same problemy.
6.
Przeinstalować system Windows i zainstalować programy od nowa (ostateczność).
UWAGA
Mogą być również pomocne następujące porady:
- Jak skutecznie przeinstalować nakładki e-CAD?
- Symbol dziesiętny i nieprawidłowe wyświetlanie liczb zmiennoprzecinkowych (to ustawienie może mieć wpływ na niewłaściwe działanie oprogramowania) |