Jak wygląda proces zakupu nakładek, programów oraz innych produktów z Oferty e-CAD?
W celu zakupu nakładek e-CAD, programów CAD lub innych produktów z Oferty e-CAD, należy:
1.
Napisać do nas co chcecie Państwo kupić oraz podać wszystkie niezbędne dane do wystawienia Faktury VAT (FV) oraz podać adres do wysyłki (jeżeli jest inny).
2.
Po otrzymaniu Państwa zamówienia, wystawimy i wyślemy Fakturę pro-forma / Zamówienie na podany przez Państwa adres e-mail.
3.
Prosimy dokonać płatności na podstawie przesłanej Faktury pro-forma / Zamówienia.
4.
Po zaksięgowaniu się Państwa płatności na naszym koncie bankowym, przystąpimy do wysyłki Państwa zamówienia wraz z oryginałem FV.
Najczęściej wysyłka następuje już tego samego dnia, w którym zaksięguje się Państwa płatność.
O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy Państwa w oddzielnych mailach. |