Jak zwrócić zepsuty i dokonać zakupu nowego klucza e-CAD USB?
Ponieważ klucz sprzętowy e-CAD USB jest jedyną licencją na zakupione przez Państwa oprogramowanie, należy dbać o jego stan i sposób użytkowania, oraz dokładać wszelkich starań aby go nie zgubić.
W przypadku utraty klucza e-CAD USB tracą Państwo licencję na zakupione oprogramowanie.
Natomiast w przypadku uszkodzenia klucza e-CAD USB istnieje możliwość jego płatnej wymiany na nowy.
Warunkiem jest zwrot zepsutego klucza e-CAD USB.
Proszę wykonać diagnostykę zepsutego klucza i sprawdzić:
- czy w kluczu świeci się dioda
- czy podczas wkładania i wyciągania klucza do i z portu USB komputera, słychać charakterystyczny dźwięk Windows® dla urządzeń USB (dźwięk może być słyszalny z lekkim - kilkusekundowym opóźnieniem)
- czy po włożeniu klucza do portu USB, a następnie wyciągnięciu go na 3 sekundy i ponownym włożeniu - klucz zaczyna działać (czynność proszę powtórzyć 3 razy)
- czy po włożeniu do innego portu USB klucz działa
- czy klucz działa na innym komputerze
Jeżeli powyższe czynności okażą się bezskuteczne oznacza to, iż na skutek np.: przepięcia w komputerze lub innych czynności klucz został uszkodzony.
Uszkodzenie nastąpiło na sprzęcie i w czasie użytkowania go przez użytkownika, który ponosi za nie odpowiedzialność.
Koszt wymiany zepsutego klucza e-CAD USB na nowy, jest zgodny z Cennikiem e-CAD.
Aby jednak procedura wymiany zepsutego klucza na nowy mogła być zrealizowana, konieczne jest przesłanie do nas zepsutego klucza e-CAD USB.
W celu zwrotu zepsutego i zakupu nowego klucza, należy:
1.
Napisać na biuro@e-cad.pl i w celu weryfikacji wypisać jakie licencje e-CAD posiada Państwa zepsuty klucz USB e-CAD.
W tym samym mailu prosimy podać również pełne dane potrzebne do wystawienia faktury VAT i adres do wysyłki nowego klucza (o ile jest on inny od tego na FV).
2.
Na podstawie przesłanych przez Państwa danych, wystawimy fakturę pro-forma.
3.
Fakturę pro-forma wyślemy do Państwa w zwrotnej wiadomości e-mail (na adres z którego otrzymaliśmy korespondencję).
4.
Po otrzymaniu od nas faktury pro-forma, prosimy dokonać płatności.
5.
Jednocześnie prosimy wysłać (przesyłką rejestrowaną) Państwa zepsuty klucz e-CAD USB na adres widniejący na fakturze pro-forma (pod napisem Sprzedawca - Producent e-CAD®).
6.
Po otrzymaniu Państwa płatności i Państwa zepsutego klucza e-CAD USB, nowy klucz wyślemy na podany przez Państwa w pierwszej wiadomości fizyczny adres.
7.
Elektroniczny oryginał faktury VAT wyślemy do Państwa mailowo (na adres e-mail, z którego otrzymaliśmy od Państwa pierwszą korespondencję).
|